Superlux

Responsabilitate socială internă

Sănătatea în muncă

Green Recycle a implementat Sistemul de management al sanătății și muncii, ce presupune:

• Un sistem complet si stucturat in cadrul managementului si al implementarii nevoilor/necesitatilor de sanatate si siguranta.
• Obținerea de reultate superioare din partea angajatilor prin prisma unor medii de lucru sanatoase.
• Promovarea unei culturi de constientizare si protectie preventiva a accidentelor in randul angajatilor.

• Constientizarea modificarilor in domeniul sanatatii si al sigurantei in munca si cunoasterea potentialelor accidente de munca si a bolilor profesionale la nivel national si global.
Aplicarea acestui sistem de management are urmatoarele rezultate:
• Constientizarea si responsabilizarea fiecarui angajat privind importanta sanatatii si sigurantei in timpul muncii.
• Asigurarea unui mediu de lucru sanatos ce influenteaza stabilitatea personalului.
• Transparenta si eficienta managementului QHSE prin comunicarea rezultatelor evaluarilor riscurilor, a rapoartelor de audit si a inspectiilor pentru minimizarea riscurilor de accidente si imbolnavire.

 

Siguranța în muncă

Fiecare departament și angajat Green Recycle respecta politicile referitoare la siguranta muncii, practici de operare in siguranta, conditii si echipamente.Fiecare departament si angajat se obliga sa imbunatateasca standardele in sanatate, siguranta si protectia mediului.Fiecare angajat si departament va sustine orice sistem de siguranta, proceduri sau politici care pot asigura masurile de preventie si protectie necesare pentru eliminarea sau reducerea riscurilor pentru angajati, bunurile companiei sau alte parti ce pot fi afectate de activitatile companiei.Vor fi facute evaluari si vor fi implementate sisteme de siguranta a muncii acolo unde este nevoie.Fiecare angajat si departament recunoaste importanta sigurantei, sanatatii pentru buna derulare a activitatilor sale si asteapta ca fiecare angajat sa participe activ in mentinerea sistemului de siguranta in munca.

 

Instruirea personalului

Obiectivul nostru principal este acela de a oferi angajaților noștri instructajul necesar dezvoltarii personale prin intermediul unei abordari structurate și sistematice, care planifică și prioritizează nevoile lor de învățare.

 

Politica de personal

Ne angajam:

1. Sa respectam toate legile in vigoare cu privire la ocuparea fortei de munca;
2. Sa ne raportam la meritele, calificarile (educatie, experienta, competente) si alte criterii legate de viata profesionala ca baza unica pentru toate deciziile ce afecteaza angajatii si aplicantii in vederea angajarii;
3.Sa tratam toti angajatii in mod egal, indiferent de rasa, culoare, religie, limba materna, nationalitate, gen, orientare sexuala, varsta, dizabilitati, statut de veteren sau alte caracteristici protejate de lege;
4.Sa mentinem un mediu de lucru favorabil tuturor.

Managementul calitatii:
Fiecare departament a implementat si /sau certificat Sistemul Integrat de Management (calitate – mediu – sanatate si siguranta standardizate ISO).
Implementarea sistemului de management al calitatii demonstreaza abilitatea de a construi o afacere de succes, de a crea un mediu sigur de lucru, de a oferi produse si servicii ce se ridica la standardele consumatorilor si respecta cerintele legislative.
Promovarea imaginii companiei ca un partener de incredere pentru anagajati si clienti prin livrarea produselor si serviciilor la timp si la un raport optim calitate – pret.
In plus, compania, prin trainingul si evaluarea sistematica a managementului, asigura operatiuni desfasurate in mod competent si cu responsabiliatea impactului acestora atat asupra imaginii, cat si a serviciilor sale.